Elektroniczny obieg dokumentów z Comarch ERP Optima DMS

Automatyzacja procesów biznesowych i obiegu dokumentów

poznaj możliwość

Sprawne zarządzanie dzięki automatyzacji procesów biznesowych i obiegu dokumentów.

System Comarch ERP Optima jest dostępny w modelu stacjonarnym oraz w chmurze (w modelu abonamentowym), dzięki czemu możesz kompleksowo zarządzać procesami w firmie z dowolnego miejsca.

Poznaj funkcje elektronicznego obiegu dokumentów
Comarch ERP Optima DMS

Comarch DMS usprawni nie tylko obieg dokumentów, ale też wpływa na wydajność i efektywność wielu innych procesów w różnych obszarach biznesowych firmy.

Elastyczność pozwala na wsparcie zarówno standardowych obiegów dokumentów, jak również obsługę nietypowych procesów biznesowych wspierając usprawnienie procesów w wielu obszarach firmy.

Mobilny dostęp

Dostęp do dokumentów praktycznie z dowolnego miejsca dzięki możliwości pracy na aplikacjach mobilnych, przeglądarkach www i aplikacji desktop.

Powiadomienia

Bądź zawsze na bieżąco ze zleconymi zdaniami dzięki systemowi powiadomień mobilnych i mailowych

Kontrola czasu

Sprawniejsza realizacja procesów poprzez definiowanie czasu na ich realizację, automatyczną eskalację i raportowanie informacji

Plartforma low - code

Twórz i zmieniaj firmowe procesy dzięki wbudowanemu graficznemu konfiguratorowi procesów

Współpraca z ERP

Rozszerz standardowe obszary systemu ERP o nowe procesy zachowując integrację danych

OCR

Zautomatyzuj proces wprowadzania faktur wykorzystując sprawdzone narzędzie Comarch OCR

Elektroniczne archiwum

Wyeliminuj zagubione dokumenty rezygnując z papierowego obiegu na rzecz elektronicznego archiwum z pełnym dostępem do skanów i załączników

Ścieżki akceptacji

Zastosuj własne schematy obiegu dokumentów wraz z opcją wprowadzania reguł biznesowych i podpowiadaniem kolejnych kroków

Historia procesu

Zachowaj dostęp do pełnej informacji o procesie: osoby odpowiedzialne, czasy realizacji, komentarze i komplet danych.

Poznaj funkcje elektronicznego obiegu dokumentów
Comarch ERP Optima DMS

Comarch DMS usprawni nie tylko obieg dokumentów, ale też wpływa na wydajność i efektywność wielu innych procesów w różnych obszarach biznesowych firmy.

Elastyczność pozwala na wsparcie zarówno standardowych obiegów dokumentów, jak również obsługę nietypowych procesów biznesowych wspierając usprawnienie procesów w wielu obszarach firmy.

Umów konsultację

Mobilny dostęp

Dostęp do dokumentów praktycznie z dowolnego miejsca dzięki możliwości pracy na aplikacjach mobilnych, przeglądarkach www i aplikacji desktop.

Powiadomienia

Bądź zawsze na bieżąco ze zleconymi zdaniami dzięki systemowi powiadomień mobilnych i mailowych

Kontrola czasu

Sprawniejsza realizacja procesów poprzez definiowanie czasu na ich realizację, automatyczną eskalację i raportowanie informacji

Platforma low-code

Twórz i zmieniaj firmowe procesy dzięki wbudowanemu graficznemu konfiguratorowi procesów

Współpraca z ERP

Rozszerz standardowe obszary systemu ERP o nowe procesy zachowując integrację danych.

OCR

Zautomatyzuj proces wprowadzania faktur wykorzystując sprawdzone narzędzie Comarch OCR.

Elektroniczne archiwum

Wyeliminuj zagubione dokumenty rezygnując z papierowego obiegu na rzecz elektronicznego archiwum z pełnym dostępem do skanów i załączników

Ścieżki akceptacji

Zastosuj własne schematy obiegu dokumentów wraz z opcją wprowadzania reguł biznesowych i podpowiadaniem kolejnych kroków

Historia procesu

Zachowaj dostęp do pełnej informacji o procesie: osoby odpowiedzialne, czasy realizacji, komentarze i komplet danych.

Usprawnij obszary biznesowe w swojej firmie dzięki modułowi DMS

Księgowość i Finanse

Ewidencja i akceptacja kosztów w firmie jest jednym z najczęściej digitalizowanych obszarów. Kontrola wydatków i szybka realizacja płatności to elementy, które są niezbędne dla prawidłowego działania przedsiębiorstw a wsparcie tego obszaru przez system obiegu dokumentów. Przykłady procesów w tym obszarze to:

  • Faktury kosztowe
  • Zapotrzebowania
  • Akceptacja płatności
  • Delegacje
  • Akceptacja dodatków i premii
Administracja

Uporządkowanie dokumentacji, która wpływa do firmy czy też jest ewidencjonowana na wewnętrzne potrzeby często stanowi wyzwanie. Digitalizując ten obszar przy pomocy Comarch DMS możliwe jest przejście na cyfrowe zarządzanie takimi procesami i uniknięcie zagubienia dokumentów czy opóźnienia ich realizacji. Przykładowe procesy w tym obszarze to:

  • Obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Rejestr umów
  • Pełnomocnictwa
  • Wnioski na zarząd
  • Zarządzanie flotą
Płace i Kadry

Digitalizacja dokumentów i procesów w dziale kadrowym pozwala na szybkie i sprawne realizowanie m.in. spraw związanych z wnioskami pracowniczymi bez potrzeby mnożenia dokumentów papierowych. Przykładowe procesy w tym obszarze to:

  • Wnioski urlopowe
  • Zgłoszenia wakatów
  • Zapisy na szkolenia
  • Oceny okresowe
  • Ewidencja umów
IT

Przez dział IT przewija się codziennie wiele różnego typu spraw. Aby ujednolicić komunikację  oraz uzyskać pełną kontrolę nad realizowanymi zgłoszeniami możliwe jest wykorzystanie Comarch DMS do tego celu. Przykładowe procesy w tym obszarze to:

  • System zgłoszeń
  • Nadawanie uprawnień
  • Realizacja zapotrzebowań na sprzęt
  • Zarządzanie zmianami w systemach
Procedury ISO

Zarządzanie jakością w firmie, niezależnie czy mówimy o wytwarzanych produktach, realizowanych usługach czy wewnętrznych procesach jest rzeczą niezwykle istotną, ale i wymagającą rzetelnej ewidencji i możliwości szybkiego dostosowywania się do zmian. Przykłady procesów w tym obszarze to:

  • Wnioski racjonalizatorskie
  • Zgłoszeń działań korygująco-zapobiegawczych
  • Raport 8D
  • Kontrola jakości wyrobu
Pozostałe obszary

Elastyczność Comarch DMS umożliwia budowanie dowolnych, własnych obiegów dokumentów i procesów dzięki czemu w ramach jednej platformy oprócz standardowych obiegów jak np. faktura, można realizować zadania nietypowe, dostosowane do specyfiki konkretnej firmy. Przykładami takich procesów są:

  • Zarządzanie produktem
  • Akceptacja limitu kredytowego
  • Ocena dostawców
  • Zgłoszenia serwisowe
Księgowość i Finanse

Księgowość i Finanse

Ewidencja i akceptacja kosztów w firmie jest jednym z najczęściej digitalizowanych obszarów. Kontrola wydatków i szybka realizacja płatności to elementy, które są niezbędne dla prawidłowego działania przedsiębiorstw a wsparcie tego obszaru przez system obiegu dokumentów. Przykłady procesów w tym obszarze to:

  • Faktury kosztowe
  • Zapotrzebowania
  • Akceptacja płatności
  • Delegacje
  • Akceptacja dodatków i premii
Administracja

Administracja

Uporządkowanie dokumentacji, która wpływa do firmy czy też jest ewidencjonowana na wewnętrzne potrzeby często stanowi wyzwanie. Digitalizując ten obszar przy pomocy Comarch DMS możliwe jest przejście na cyfrowe zarządzanie takimi procesami i uniknięcie zagubienia dokumentów czy opóźnienia ich realizacji. Przykładowe procesy w tym obszarze to:

  • Obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Rejestr umów
  • Pełnomocnictwa
  • Wnioski na zarząd
  • Zarządzanie flotą
Płace i Kadry

Płace i Kadry

Digitalizacja dokumentów i procesów w dziale kadrowym pozwala na szybkie i sprawne realizowanie m.in. spraw związanych z wnioskami pracowniczymi bez potrzeby mnożenia dokumentów papierowych. Przykładowe procesy w tym obszarze to:

  • Wnioski urlopowe
  • Zgłoszenia wakatów
  • Zapisy na szkolenia
  • Oceny okresowe
  • Ewidencja umów
IT

IT

Przez dział IT przewija się codziennie wiele różnego typu spraw. Aby ujednolicić komunikację  oraz uzyskać pełną kontrolę nad realizowanymi zgłoszeniami możliwe jest wykorzystanie Comarch DMS do tego celu. Przykładowe procesy w tym obszarze to:

  • System zgłoszeń
  • Nadawanie uprawnień
  • Realizacja zapotrzebowań na sprzęt
  • Zarządzanie zmianami w systemach
Procedury ISO

Procedury ISO

Zarządzanie jakością w firmie, niezależnie czy mówimy o wytwarzanych produktach, realizowanych usługach czy wewnętrznych procesach jest rzeczą niezwykle istotną, ale i wymagającą rzetelnej ewidencji i możliwości szybkiego dostosowywania się do zmian. Przykłady procesów w tym obszarze to:

  • Wnioski racjonalizatorskie
  • Zgłoszeń działań korygująco-zapobiegawczych
  • Raport 8D
  • Kontrola jakości wyrobu
Pozostałe obszary

Pozostałe obszary

Elastyczność Comarch DMS umożliwia budowanie dowolnych, własnych obiegów dokumentów i procesów dzięki czemu w ramach jednej platformy oprócz standardowych obiegów jak np. faktura, można realizować zadania nietypowe, dostosowane do specyfiki konkretnej firmy. Przykładami takich procesów są:

  • Zarządzanie produktem
  • Akceptacja limitu kredytowego
  • Ocena dostawców
  • Zgłoszenia serwisowe

Szukasz optymalnych rozwiązań usprawnienia obiegu dokumentów?

Specjalizujemy się w operacyjnym zarządzaniu finansami oraz księgowości. Nasi doradcy zaproponują najlepsze rozwiązania dopasowane do wielkości i specyfiki Twojego przedsiębiorstwa. Skorzystaj z konsultacji online, podczas której odpowiemy na wszelkie pytania.

Potrzebujesz wdrożenia dla swojej firmy?

Zostaw nam wiadomość. Odezwiemy się najszybciej jak będziemy mogli.

Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana
Oops! Coś poszło nie tak. Spróbuj wysłać jeszcze raz